teisipäev, september 17, 2013

Palju lugeda

Tahtsin täna hästi palju lugeda. Hakkasin lugema "Keelest ja Kirjandusest" Joanna lugu. Ma ei teadnud varem, et selles ajakirjas ka ilukirjanduslikke jutte avaldatakse. Trükitud oli foto, millel Lauri K. istus malelaua taga. Ma ei teadnud, et ta käis juba kooliajal maletrennis. Tema istus laua otsas ja rida teisi klassikaaslasi laua külgedel. Lauri ütles midagi minu kiituseks. Algkooliaegne õpetaja vastas, et algkoolis ma ei jätnud sellist muljet, nagu minust tugev välkmaletaja tuleks. Rääkisin, et ma vahel võidan ja vahel kaotan. Nendest, kes pidevalt maleturniiridel käivad, olen ma keskmise tugevusega. Mõtlesin, et võibolla teistes klubides on tugevam koosseis. Rääkisin, et ülikooli esimesel kursusel oli mul sajaprotsendiline õppeedukus. Läksin koju lühikeste plastmass-suuskadega. Ma ei teadnud, kas sõita mööda suusarada või mitte.

0 vastukaja: