reede, september 13, 2013

Häälte vaikimine

Vennad tülitsesid minuga. Üks tahtis mulle hüppenööri kaela panna, et mind puua. Üks oli istunud minu kirjutuslaua taha, nii et ma ei saanud sinna ise istuda. Siis muutusid vennad sõbralikuks. Mõtlesin, et võibolla läks unenägu selliseks sellepärast, et nüüd on vennad kooli läinud ja nende hääli enam toas ei ole. Tahtsin raamatut lugeda. Kätte jõudis õhtu. See juhtus väga kiiresti. Aga ajataju ütles mulle, et on hoopis hommik. Kontrollimiseks otsustasin ärgata.

*
Üks inimene oli listist lahkunud. Listi kirju uuesti üle vaadates nägin, et enne listist lahkumist saatis ta sinna ühe kirja. See oli kopeeritud naljatsitaatide kohast. Võibolla ta oli pettunud, et tema kirjale ei vastatud, lahkudes sellepärast. Ma sain raamatust leheküljed mugavalt kiirkorras üle vaadata, sest lõikude alguses olid nimed rasvaselt kirjutatud. Sain teada, et üks inimene, kelle olin listi pannud, õpib Soomes.

0 vastukaja: