laupäev, jaanuar 17, 2015

Võtsin võõra paberi

Üks tüdruk läks teise tuppa. Võtsin riiuliservalt tema paberi. Siis tuli meelde, et vanaisa on mind õpetanud, et teiste asju ilma küsimata võtta ei tohi. Seetõttu sõin sellest kausist ainult ühe lusikatäie magustoitu ja panin kausi uuesti riiulile. Tüdruk tuli tuppa tagasi. Ütlesin talle, et kirjutasin sellele paberile tema haiguse kohta selliseid asju, millest ma ei taha, et ta neid loeks. Osad olin kuulnud isa käest. Tüdruk tahtis ikkagi paberit näha. Olin pannud selle laua alumisele küljele ja andsin sealt tüdrukule. Ta luges ette kõigepealt luuletusi, mis ma olin sinna kirjutanud: "Laev tõstis purjed üles öises tormis" ja "Üle aia hüppas Muri, / Muri oli väga kuri". Seejärel hakkas ta lugema vaikselt haiguse kohta kirjutatut, aga nii, et huuled siiski liikusid.

0 vastukaja: