pühapäev, oktoober 15, 2017

Järjest Tallinnas

Pidin minema koos emaga Tallinnasse. Ütlesin, et võibolla ma ei lähegi. Ema vastas, et siis tema ka ei lähe. Mina siiski läksin. Tagasi sõitma hakates ei leidnud ma pileti ostmiseks täpset raha. Kodus ema pahandas, et ma rikkusin lubadust temaga koos Tallinnasse minna. Enda meelest olin ma seal käinud, ema jättis ise tulemata. Täpset raha polnud ma kaasa võtnud sellepärast, et enne väljumist oli asjade pakkimisega kiireks läinud. Järgmisel päeval läksin koos isaga uuesti Tallinnasse. Mul oli meeles, mis bussiga tuleb seal mis peatusesse sõita, aga mulle näidati kergemat viisi, kuidas soovitud kohta jõuda. Läksime jälle sama tüdruku ukse taha, kus olime käinud eelmisel päeval. Aga teda polnud täna kodus. Hakkasime mööda koridori majast välja kõndima, koridoris tuli vastu üks teine tüdruk.

0 vastukaja: