reede, juuli 05, 2019

Takistatud ähvardused

Mängisin pika mõtlemisajaga maleturniiri esimest vooru. Vastaseks oli sellistes eluaastates mees, milles mängijad on tugevad. Ta jäi ühte käiku väga kaua mõtlema. Vaatasin, et tal on tõesti kuningas nõrgestatud, kui ma paneksin vankri ja lipu mõlemad h-liinile, siis oleks vastasele matiähvardus. Aga seda takistab see, et mul jääb oma kuningas esialgu h-liinile panemise teele ette. Käisin lipu hoopis odaga samale diagonaalile liputiival, see diagonaal sihtis ka vastase kuninga suunas, aga jällegi jäi üks nupp teele ette. Vastane alistus. Ma ei saanud aru, miks. Ta nähtavasti ülehindas mind ja arvas, et ma tean, kuidas ma saan võita. Võis ka olla, et ta lihtsalt ei tahtnud kauem mängida.

*
Kirjas oli kaks nime. Seletasin, et need on perekonnanimed, mitte eesnimed. Ka kolmas nimi, mida kirjas ei ole, on perekonnanimi. Lapsed räägivad rohkem perekonnanimedega.

0 vastukaja: