pühapäev, juuli 14, 2019

Võrgudiskussioon

Istusin enne päevariiete selgapanemist arvuti taha. Avasin ühe mulle seni tundmatu võrgukeskkonna ja osalesin sealses diskussioonis. Üks naine kirjutas mulle kaheosalise vastuse, millest üks pool oli kõigile nähtav ja teine pool ainult mulle. Hakkasin algul vastama mõlemale poolele kõigile nähtavalt, aga enne teele saatmist sain vist pidama ja salajasele osale püüdsin mitte avalikult vastata. Mulle oleks küll paremini sobinud, kui naine oleks kirjutanud ühes tükis, muidu poolele avalikult vastates ei olnud kõik kõigile arusaadav. Minu jutule tuli ühelt teiselt kasutajalt uus kommentaar, et talle on varemgi tundnud, et ma olen sisemiselt vasakpoolne. Seda ütles ta selle peale, kui olin kirjutanud, et püian suhtuda kõigisse mõistvalt. Mõtlesin, et võibolla ma olen ikkagi parempoolne. Aga ma ei olnud kindel, kes ma olen, ma ei hakanud midagi vastama. Üle poole päevast oli läbi, aga ma polnud veel päevariideid selga pannud. Mulle öeldi, et ma paneks riidesse ja seejärel sööks. Söönud ma natuke juba olin.

0 vastukaja: