neljapäev, juuli 11, 2019

Vooru lõpp ja teise algus

Mängisin kiirmaleturniiril ühe mehega. Mul olid valged. Ründasin vastase kuningat liputiival. Vastane ütles, et mul on kell kukkunud. Vaatasin oma kellanoolt. See oli juba natuke allapoole vajunud, aga mitte veel päris kukkunud. Ütlesin, et aeg ei ole kukkunud, üks sekund on veel aega. Vastane alistus. Järgmiseks läksin kokku ühe naisega. Rääkisin talle, et mul on ainult üks kaotus, ülejäänud mängudes on paremini läinud. Naine vaidles vastu, et kaks. Nõustusin, et võibolla ma esimeses voorus ka kaotasin. Esimese vooru ajal ma polnud veel nii sisse elanud, et oleksin jälginud, kellega ja kuidas ma mängin. Naine tegi mustadega avakäigu. Ütlesin, et valge peab alustama, nüüd teen ma kaks käiku korraga. Siis tuli mulle meelde, et mul olid valged ka eelmises voorus, nüüd peaksid olema mustad. Kui ma selle vooru valesti mängin, kas siis ka kõik järgmised voorud? Sai veel nupud ära vahetada.

0 vastukaja: