neljapäev, mai 27, 2021

Asjad kotis

Majas puhkes tulekahju. Hakkasime seetõttu majast välja minema. Läbi rahvasumma kõndides ei tohtinud hingata, sest õhus võis olla koroonapisikuid. Enne hingamise lõpetamist tõmbasin kopsud õhku täis, aga mulle öeldi, et seda ei tohtinud ka teha, ma olin juba inimestele liiga lähedal. Maja juures valati keldriakende ette vett, et tuld kustutada. Hiljem olin teel tööle. Mõtlesin, et ma ei ole töökellaaegadel korralikult kohal käinud, mind võidakse seetõttu vallandada. Olin alles hiljuti töölepingu sõlminud. Kui töölt puudumisest juttu oleks tehtud, oleksin öelnud, et ma olen harjunud kodus olema, mulle ei tulle meelde tööle minna. Või ma ei pidanudki päevläbi kohal olema, minu ainus ülesanne oli igal õhtul kell seitse aruanne esitada. Oleksin jõudnud ka täna mitu tundi enne seitset tööle, ainult ei olnud kindel, kas ma saan nõutud kellaajaks aruande valmis.

*
Mul oli maleturniiril ajaleht kaasas olnud, aga turniirisaalis lugedes ei olnud see huvitav tundunud. Nüüd olin turniirilt tagasi ja vaatasin sama ajalehenumbrit uuesti, nüüd tundus huvitav. Malele keskendumine oli küll turniirisaalis õnnestunud. Mul oli kotis veel muid pabereid, need oleks võinud enne kooli minekut kotist välja võtta. Ema võis viimast ajakirjanumbrit, mis mul kotis oli, otsima hakata. Olin käinud eile suusatamas, kuigi kevad lähenes. Ma polnud eilsest suusatamisest veel blogis kirjutanud, tahtsin seda teha. Ma polnud seni kahte päeva järjest suusatamas käinud, aga täna oleks võinud seda teha, sest oli sulailm ja arvatavasti oli täna viimane võimalus suusatada, kui sedagi. Tõnu oli juba peole kohale jõudnud, Kadri oli alles kodust teel.

0 vastukaja: