esmaspäev, mai 03, 2021

Mutantmängijad

Ühtedel maletajatel käis parajasti lõppmäng. Ütlesin kõrvalt, et vanker vankri vastu on viik. Siis vaatasin, et laual ei olegi vanker vankri vastu, vaid vanker ja oda vankri vastu. Mängijad leppisid sellest hoolimata viiki. Ütlesin, et selle seisu oleks saanud pika mänguga ära võita. Vaatasin maleajakirja. Praegusel ajal olid osad maletajad parema mängimise nimel GMO-d, ruumisviibijad nimetasid neid mutantideks. Tulid jutuks mutantmaletajate nõrgad küljed, et nad mängivad kõiki avanguid ja üks neist oli jõudnud küll etturiga viimasele reale, aga polnud teadnud, et lipu saab peale panna, vaid oli veel üks samm edasi astunud. Hakati katma söögilauda. Küsiti, kas ma ka sööma jään. Vastasin, et ei, ma olen siin piisavalt kaua olnud, ma lähen koju. Siis tuli mulle meelde, et see pidusöök on osa Siiri sünnipäevast, sellel võiks osaleda. Enne olime söönud juba soolast ja nüüd valmistuti magusat sööma.

0 vastukaja: