reede, mai 28, 2021

Harjunud stiil

Läksin ülikooli sisseastumiskirjandit kirjutama. Ukse taga räägiti, nagu enne ruumi sisenemist tuleks läbida kontroll, ega eksamitegija purjus ei ole. Mõtlesin, et kontrollida saaks ukse peal ka, ma ei pea vist kontrollpunkti ise üles otsima. Kontroll võis olla kehtestatud sellepärast, et ma olin varem kirjutanud naljakirjandeid, võidi mõelda, nagu ma oleksin teinud seda purjus peaga. Kui ma esimest korda olin ülikooli astunud, olin kirjutanud naljakirjandi, hiljem olin muutunud vanemaks ja tõsisemaks, aga sisseastumiskirjanditel tegin ka järgmistel kordadel nalja, sest olin harjunud tegema.

*
Olin maleklubis. Selgus, et õpetaja Toompere on ka maletaja. Ta rääkis, et täna võiks olla teistsugused mängutingimused, sest võõra vastasega mängides erinevalt tuttavast ei jää käigud meelde. Mina mängisin Metsojaga. Ta läks vahepeal laua juurest kaugemale. Mina mõtlesin sel ajal, kui pikalt ratsu võib käia, kui malelauale pole ruute välja joonistatud. Ma käisin vist kogu aeg lubatust lühemalt. Metsoja soovis mängu lõpetada.

0 vastukaja: