pühapäev, mai 16, 2021

Vanad tegevused

Sõin koos isaga köögis. Panin söömise ajal raadio mängima. Pärast söögiaja lõppu viisin raadio oma tuppa tagasi. Seal keerasin raadionupu tükk maad vaiksemaks, tavalisele kohale. Selgus, et köögis oli vaja nupu valjemat asendit.

*
Olin kirjandusmuuseumis. Tahtsin vahepeal kodus ära käia. Aga meenus, et reedeti pannakse kirjandusmuuseum varem kinni. Ütlesin, et siis ma ei käigi kodus. Ütlesin, et oleks veel laupäev varasem sulgemisaeg, aga reede on tööpäev.

*
Olin sauna eesruumis. Vaatasin ajalehevirna, aga need olid kõik vanad numbrid. Küsisin, kas siia enam uusi ajalehti ei ole tellitud. Siis nägin, et uuemate ajalehtede pakk on diivani nurga taga.

*
Oli jaanuar. Õppisin jaanuari esimeseks eksamiks. Mõtlesin, et õppimine on juba liiga palju päevi kestnud, aga osa ei ole veel selge. Kui ma noorem üliõpilane olin, oli õppimine nagu kiiremini käinud.

0 vastukaja: