Kõndisin hilisel kellaajal tänaval. Võtsin prillid eest. Olin arvanud, et ma ilma prillideta enam kõndida ei näe, aga täna nägin. Kuigi oli juba kesköö, mõtlesin minna raamatukokku, sest see oli eksamiperioodil öösel ka lahti. Ma polnud varem ööraamatukogu võimalust kasutanud. Kõndisin raamatukogu ukseni ja vaatasin läbi klaasukse, kuidas üks lugeja valvelaua töötajaga vaidleb. Kui see lugeja välja tuli, ei hakanudki ma raamatukokku sisenema, vaid eemaldusin sellest koos selle lugejaga uuesti. Ta ütles, et see valvelaua töötaja hakkab temaga alati pahandama. Vastasin, et ühel korral hakkas minuga ka, kui ma küsisin valvelauast, kas raamatukogul ühte raamatut on.
*
Läksin füüsikatundi. Kristeril oli käsi kipsis. Talt küsiti, mis on selle põhjus. Ta vastas, et ekrelased tulid kallale. Krister töötas ajakirjanikuna, seetõttu võisid ekrelased tema peale vihased olla. Õpetaja kontrollis koduseid töid. Minu vihikusse vaadates ütles ta, et ma oleks võinud teha selle paremini. Mulle tuli endale ka meelde, et ühe liidetava ette ei tulnud kirjutada ainult plussi, vaid kaks varianti, pluss ja miinus mõlemad. Kirjutasin nüüd teise märgiga variandi juurde. Seejärel hakkasin tegema ka ülesande kontrolli. Kui õpetaja uuesti minu vihikut vaatama tuli, ütlesin, et mulle tuli meelde, et algkoolis pidi kontrolli ka tegema. Õpetaja kiitis selle eest. Mõtlesin, et selle ülesande lahendan ma kuidagi ära, aga matemaatika eksamil võin ma läbi kukkuda. Matemaatikaõpetaja oli meid õpetanud tahvlil, aga ma oleks pidanud talle ütlema, et ma tahvlile ei näe ja tahan seetõttu õppida õpikust. Füüsikaõpetaja teatas praegu uudise, millised kaks poliitikut täna Eesti valitsuse moodustasid. Ühe nimena nimetas ta minu perekonnanime, aga kuna selle perekonnanimega ühtegi aktiivset poliitikut ei olnud, siis ajas ta ilmselt nimed sassi minuga rääkimise tõttu. Õpetaja nimetas hiljem ka ühe teise nime asemel kogemata minu perekonnanime.
0 vastukaja:
Postita kommentaar