laupäev, mai 20, 2023

Eepos ning lugeja

Elasin hooldekodus. Ma ei joonud seal kunagi, ainult sõin. Põhjendasin mittejoomist sellega, et mulle ei lubata oma raha, aga jook maksab. Teised hooldekodu elanikud pakkusid mulle täna kolme jooki. Kui ma olin neist kahte võtnud, siis üks elanik ütles, et nüüd läks arve sassi ja sellega muutub mulle oma raha lubatuks. Oli valida, millisesse panka konto teha. Mulle soovitati panka, mida on kerge petta.

*
Lugesin "Kalevipoega" ja vahepeal läksin isa tuppa tema juttu kuulama. Kui mulle tundus, et isa vihjab mulle kui "Kalevipoja" tegelasele, siis ütlesin, et kui ta mind halvustab, siis ma tema juttu edasi ei kuula. Isa tahtis veel edasi rääkida, aga läksin oma tuppa tagasi. Vaatasin "Kalevipojast" seda kohta uuesti ja nägin, et olin enne lugenud valesti, mind ei olnudki halvustatud. Jätsin "Kalevipoja" umbes keskel pooleli nagu varasemalgi lugemisel. Mõtlesin, et kunagi ma ei jõua sellega lõpule. Üks noor naine püüdis mult saladusi välja meelitada. Mitu tükki ma talle rääkisingi, aga kui ta ütles, et ta tahab lugeda kaustikut, millesse ma "Kalevipojast" kirjutan, siis vastasin, et ei saa, ma kirjutan seda enda jaoks.

0 vastukaja: