esmaspäev, mai 22, 2023

Ratastega sõidukid

Kohtusin tänaval Ivari ja veel ühe inimesega. Läksime koos edasi. Ivar suhtus minusse endiselt hästi. Rääkisin, et meie klassis kõige kuulsam on Krister. Tema on iga päev ajalehes, mind trükitakse umbes kord aastas. Blogis ma kirjutasin sagedamini, aga seda ma ei hakanud nimetama, sest sellel oli vähem lugejaid. Rääkisin, et ma olen unes näinud, et ma käin tänaval käpuli või rooman. Selle üle imestati. Praegu sõitsin ratastoolis. Küsisin, kuidas ratastooliga pidurdamine käib. Vastati, et sellel ei olegi pidureid. Sattusin keset autoteed tänavate lõikumise kohal olukorda, kus mind ümbritsesid igal suunal liikuvad autod. Jäin keset teed seisma, et mitte ühelegi autole ette jääda, aga pääsemine polnud nii ka kindel. Kui see oht oli möödas, rääkisin, et seisma jäämine oli ainus võimalus pääseda. Ütlesin, et tegelikult mulle ei tulnud unenäos meelde, et ma ei oska ratastooliga pidurdada.

*
Üks mees tahtis avaldada fotot, millel ta on paljaste jalgadega. Teine ütles, et inimestele nii paljad fotod ei meeldi. Mina ütlesin, et mõnele meeldivad ja mõnele ei meeldi.

0 vastukaja: