reede, mai 05, 2023

Uued ja vanad paberid

Olin hankinud kolm uut teost. Kahes neist kirjutasid Helina ja Kert ungari keelest. Mina olin tegelenud ungari keelega kauem, aga ei olnud nii kaugele jõudnud. Oli olemas arvutiprogramm, mis võimaldas ka keele mitteoskajal tõlkida, aga seda ma kasutada ei tahtnud.

*
Minu toas oli pestud akent, aga B. Vaher pesi selle nüüd parema meetodiga üle. Kui aken oli pestud, öeldi, et nüüd ei lähe meie puhvetis olevaid nõusid enam vaja. Vaidlesin vastu, et ühe asja jaoks saab neid kasutada.

*
Olin rahvarohkes kohas. Üks laps tegi kukerpalli ja hakkas nutma, et kael sai haiget. Selle lapse isa ütles talle, et ega tal kael nii valus ka ei ole. Mina teadsin, et kukerpalli tegemine võib väga kurvalt lõppeda, aga ma lahkusin sündmuskohalt, et bussiga koju sõita. Mulle vastu tulnutest isa ja Krister tahtsid mind kallistada, aga ma põiklesin kõrvale. Kapis olid minu vanad vihikud. Püüdsin vihikute hulgast vajalikumad välja otsida, et need kaasa võtta. B. Vaher vaatas pealt, kuidas ma otsin.

0 vastukaja: