kolmapäev, mai 31, 2023

Elu elektroonikaga

Istuti tumbadel ja vaadati televiisorit. Klaus ütles, et koer on tema vastu sõbralik ainult siis, kui tema jalg lapse jalaga kokku puutub, sest siis peab koer neid üheks inimeseks. Panin pikenduseks kolmandana enda jala juurde. Vaatasin oma vana elektronmängu. Ma ei mänginud mängu praegu tõsiselt, vaid mäng oli mul külgepidi ees. Mõtlesin, et nii saab mäng kiiresti läbi, aga üllatuslikult õnnestus mul selles oma autoga edukalt sõita. Võibolla üks auto küll tegi avarii, aga teise oma autoga ma liikusin vähemalt edukalt.

*
Vaatasin ühte oma võrgukontot. Seal oli linke erinevate riikide isikutele. Ohutuse suurendamiseks pakuti linke ainult nendele isikutele, keda ma olin varem klikkinud. Teisel minu võrgukontol olid umbes samad lingid. Sain teada, et Kohtla-Järvel hakkab ilmuma uus venekeelne ajaleht. Vaatasin selle esimest numbrit. Ütlesin ka Kristerile, et ta seda uudist vaataks, sest ta oli ajakirjanik. Ta vaatas huviga, aga varsti selgus, et ta oli sel teemal juba teisest ajalehest uudist lugenud.

0 vastukaja: