pühapäev, mai 14, 2023

Pori ja pesemiskoht

Istusin tunnis. Õpetaja dikteeris muusikaajalugu ja konspekteerisin seda. Ma  polnud varem noodivihikusse nii pikalt kirjutanud. Ma kirjutasin vihiku asemel sageli lahtistele lehtedele, tegin seda ka täna, aga veerandi lõppudel oli mul õnnestunud paberid üles leida. Õpetaja tähelepanu juhiti sellele, mis oli ühe poisi laua all. Poisil ei olnud vahetusjalanõusid ja tema laua all oli palju pori. Õpetaja hakkas poissi selle eest mõnitama. Mõtlesin, et õpetaja peaks olema viisakam. Mul ei olnud ka vahetusjalanõusid jalas, sest olin tahtnud tundi vähem hiljaks jääda ja mõtlesin panna vahetusjalanõud jalga alles pärast esimese tunni lõppu. Koolimaja lähedal olin kõndinud üle liiva, nii et ka minu laua all võis olla liiva, kuigi vast oli puhtam kui sellel poisil. Õpetaja ütles, et klassiekskursioonil kohtume siis segasaunas. Õpilased vaidlesid vastu, et ekskursiooni päev on riigipüha ja saun on kinni. Nad hakkasid kergendatult naerma. Aga üks õpilane tegi ettepaneku, et sel juhul võiks ekskursiooni üks päev edasi lükata.

0 vastukaja: