esmaspäev, mai 29, 2023

Ülikool ja sõjavägi

Mina ja Maaja õppisime samast matemaatikaõpikust, aga erinevatest eksemplaridest. Maaja tahtis, et ma enda eksemplari täpselt kirjeldaksin, et kontrollida, et eksemplarid ei ole läinud vahetusse. Olin teinud hiljuti ülikooli matemaatika sisseastumiseksami, et vaadata, kas ma veel kuskile peale ajaloo sisse saaksin. Üllataval kombel olingi matemaatikasse sisse saanud. Mõtlesin, et nüüd peaks seda ainet õppima ka hakkama, et vaadata, kas ma suudan veel mõne osakonna peale ajaloo oma lõpetada. Aga terviseprobleemid oleks võinud õppimise raskeks teha. Klaus ütles, et kui Tõnu ka matemaatikasse sisse sai, siis tema enam matemaatikat õppida ei viitsi. Valmistusin sõitma Paidesse. Aga võibolla oleks pidanud sõitmata jätma, sest võibolla mulle oli tulnud kutse sõjaväekomissariaati, Paides ei oleks ma seda näinud.

0 vastukaja: