neljapäev, mai 18, 2023

Riietumise vahetund

Avasin duširuumi ukse, et vaadata, kas võib sisse minna. Selgus, et ei võinud, sest poiste duširuumis olid parajasti mingid tüdrukud. Läksin koridori poiste juurde tagasi ja ütlesin, et ma ei teadnud, et keegi sees on. Keegi polnud küll ilma riieteta. Artur arvas, et need ujumistrenni tüdrukud ei tea, et meil tuleb kehalise kasvatuse tund. Selles arvamuses ma kahtlesin, sest meil oli tund olnud iga nädal samal ajal. Tunni algus lähenes, seetõttu hakkasid poisid lõpuks tüdrukute juurde duširuumi minema. Kui mina sinna jõudsin, siis seal tüdrukuid enam ei olnud. Krister ütles, et Ameerika võttis Eesti tuumarakettide sihikule. Seepeale meenutasin magistrieksamit, kuidas omaenda juhendaja küsis, kas Eestisse oleks sõja korral tuumapomm visatud. Mina olin vastanud, et kindlasti, mille peale komisjoni liikmed olid hakanud vaidlema, et algul tuumapomme nii palju ei olnud. Aga nemad olid rääkinud minevikust ja mina tulevikust. Mul ei olnud duširuumis riideid seljas, aga ust hakati lahti hoidma ja inimesed kõndisid ukse taga mööda koridori. Ütlesin, et pange uks kinni, homme on foto ajalehes.

*
Oli vaja maad kaevama hakata, aga võibolla ka mitte, sest üks loom oli juba põllu kõrvale kraavi kaevanud. Kõndisin mööda kraavi äärt ja vaatasin, et see ei ole ikka piisavalt sügav, võibolla peaks inimene sügavamaks kaevama. Kraavis kasvasid taimevarred. Küsisin, kas kraavi kaevanud taim üldse metsikult kasvab või esineb seda maailmas ainult kultuurtaimena.

0 vastukaja: