teisipäev, mai 30, 2023

Läbi raskuste edasi

Meenutasin, kuidas ma magistrieksamit tegin. Ma pidin selle hiljem tegema teist korda uuesti, ainult sellepärast, et ma ei saanud esimesel katsel viit. Või võibolla ma sain esimesel katsel kolme ja teisel nelja. Juhendaja jättis mind ainult sellepärast juhendatud magistrantide nimekirjast välja, et ma ei saanud viit. Ühel teisel magistrandil oli eksami sooritamine veel raskem, tema pidi pingutama, et nelja saada. Tol ajal ei olnud minu mõtlemine veel eriti arenenud, aga mul oli võimas aju olemas, kui ma hiljem mõtlema hakkasin, ei saanud enam keegi mulle vastu. Mõtlesin muuhulgas välja väga häid luuletusi. Ma ei olnud enam luulekogusid avaldanud, aga olin mõnele inimesele kirjaga väga häid luuletusi saatnud. Kuigi ma ei saanud juhendajaga hästi läbi, tunnistasin mina kõiki olulisi inimesi. Seetõttu mõtlesin Helinale kirjutada, et ta võiks ka oma perekonnaliikmeid tunnistada.

0 vastukaja: