pühapäev, mai 07, 2023

Mänguruumi mööblipaigutus

Ema oli poiste toas mööbli ümber paigutanud. Hakkasin seda endisele kohale tagasi panema. Maleturniiri kohtunik ütles, et mul ei ole mööbli asendi muutmine lubatud. Teatasin, et sel juhul ma turniiril ei osale. Läksin koju. Ma olin just ostnud endale selle korteri, kus turniir tuli, ja nüüd öeldi mulle, et ma ei tohi selles ise otsustada, kus mööbel paikneb. Mul oli olnud lootus tulla esikolmikusse, aga kohtuniku eelistatud mööbli paigutusega poleks see õnnestunud. Ja järgmine aasta oleksin ma olnud esikolmikusse tulekuks juba liiga vana. Hakkasin kodus üksi mängima. Tegin vea ja kaotasin kiiresti. Viga oli tulnud ärrituse tõttu kiirustamisest. Mõtlesin, kas lugeda see kord nädalas mängitava matši partiiks või mängida matši jaoks uuesti. Otsustasin, et see ei olnud matši osa, sest matšil peab olema mõtlemisaeg poolteist tundi, aga selles partiis oli üks tund. Mul hakkas viha üle minema. Läksin turniirisaali tagasi, et mängida üksi seal.

0 vastukaja: