Läksin kooli poole. Minust möödusid ühed tüdrukud, kes seejärel hakkasid liikuma minuga samas tempos, et olla minu vaateväljas. Mõtlesin, et kui ma lähen kooli iga päev samal kellaajal, siis hakkavad need tüdrukud iga päev vaateväljas olema, parem väljuda kodust juhuslikel kellaaegadel. Suusatasin kõhuli asendis.
*
Jõudsin klassiruumi ja istusin ühe tüdruku kõrvale. Minu selja taga rääkisid teised tüdrukud, et mõni tüdruk istub poisi kõrvale, aga parem on istuda poisi selja taga, siis on paremini näha. Kui tund jätkus, läks minu kõrvalt tüdruk minema ja istus teise kohta, sest ta ei tahtnud poisi kõrval istuda. Mõtlesin, et ma istun väga viltu, kui tüdruk veel siin oleks, puutuks ma niimoodi talle vastu, enne ma vist veel nii viltu ei olnud.
*
Istusin isaga kahekesi söögilauas. Lugesin ette ühe enda luuletuse. Seejärel lugesin teise enda 8-realise luuletus, mille viimased read olid:
Kuid selgus, et mul puudus ajataju,
kui haua peale istutati paju.
Mõtlesin, et selles luuletuses ma nimetan enda riime riimirajuks, aga mõni lugeja nimetaks seda pigem rütmirajuks, sest rütm on mul tugev, aga riimid ainult kahesilbilised, mis ei ole midagi erilist. Mõtlesin, et võibolla isale ei meeldi need luuletused ja et võibolla on ta neid juba minu raamatut lehitsedes lugenud.
0 vastukaja:
Postita kommentaar