esmaspäev, august 19, 2024

Kohad

Läksin laia voodi tagumisele küljele ja peitsin teki alla, et otsija mind ei leiaks. Aga ta võis teki pealt tõmmata. Seetõttu panin jalad padja poole, et ta mu nägu ei näeks. Olime Paide tagatoas. Viisin Putini koti ruumi ühest otsast teise. Putin viis koti tagasi ja võis tahta järgmiseks mind karistada. Mõtlesin, et kui ma peidan ennast käimlasse, võib Putin sinna arreteerijad saata. Aga ma läksin sauna taha, kus oli koopasuu. See koobas oli nii sügav ja keeruline, et sealt oli võimatu mind üles leida.

*
Olin teel tundi. Ma polnud uudistega kursis, võibolla oli alanud üks sõda. Enne bioloogiaklassi jõudmist ütleski õpetaja Taggel, et nüüd ta pöördub õpilaste poole, nagu oleks tal midagi tähtsat teatada. Läksin klassiruumi sisse. Minu koht oli seni olnud Sandri kõrval, aga täna oli seal pingis kaks kotti, nagu oleks Sandril täna teine pinginaaber. Hakkasin endale uut kohta otsima. Ma polnud kindel, et Sandri kõrval oli koht kinni, võibolla oli Sandril endal kaks kotti. Leidsin endale koha aknapoolse rea eelviimases pingis, kuhu pidid ilmselt varsti lähedusse istuma tüdrukud. Seal pingis oli ka kaks eset, aga oletasin, et need pole klassikaaslaste kotid, vaid eelmise klassi õpilaste praht. Õpetaja Taggel ütles, et kooli uue korra järgi tuleb jalanõud ära võtta. Mõtlesin, et ta ei sõnasta õigesti, mul on vahetusjalanõud, Vene on öelnud, et need võivad olla. Vene ei tööta küll enam meie koolis ja võidakse öelda, et tema jutt on vananenud. Ma igal juhul ei hakanud vahetusjalanõusid ära võtma. Ühed tüdrukud ka vaidlesid õpetajaga, et nad pühivad jalgu. Õpetaja ütles, et jalgade pühkimine ei loe, Suumann on öelnud.

0 vastukaja: