reede, august 30, 2024

Tabel stendil

Üks politseinik läks teist appi kutsuma, et koos kurjategijast jagu saada. Esimene politseinik pani kirja ka kuriteo kirjelduse. Panin endale valmis pudrutaldriku, kuigi politseinikud pidid varsti tagasi tulema ja taldrik oleks neile ette jäänud.

*
Mängisin maleturniiril. Kahe vooru vaheajal läksin koridori. Seal rippus stendil minu tulemuste tabel. See ei olnud veel täis, aga kui oleks täis saanud, siis oleks seda võibolla mulle koju kaasa pakutud. Oleksin vastanud, et mul ei lähe seda vaja. M. Urm oli üle tüki aja turniirile tulnud. Ta kirjutas endale tabelist minu tulemusi märkmikusse ümber. Ütlesin, et ei ole vaja, mul on tulemused blogis ka. Lisasin, et blogis kaovad küll pika turniiri tulemused kiirturniiride tulemuste vahele ära. Urm vastas, et selles asi ongi. Rääkisin, et mina mängu ajal mõtlen. Ma saaksin kohe käigu teha, aga kui ma enne asjad läbi mõtlen, siis tuleb käik teistsugune. Urm vastas, et erinevate avakäikude järel tekivad täiesti erinevad seisud. Ütlesin, et vahel läheb siiski üks avang teiseks üle. Läksin mängusaali tagasi. Akna all esimeste laudade juures rääkis Sven teiste tugevate mängijatega. Mõtlesin, et nendega ma ei räägi, sest Sven on ebaviisakas. Svenilt küsiti, mis parteid ta valis. Mõtlesin, et nüüd kuulan tähelepanelikult, siis saan teada, mis on Sveni maailmavaade. Sven vastas, et ta valis Koduerakonda, mis on Koonderakonna nimekirjas osalev väiksem partei. Läksin wc-sse. Seal istusime ühe naisega vastamisi pottidel. Meie vahel oli laud, nagu mängiksime malet. Naine läks vahepeal wc-st välja, aga kavatses pärast tagasi tulla. Mulle tuli meelde, et mehed ja naised peaksid vist eraldi wc-s käima. Jäin sinna istuma, kuni kuulsin ühte poissi teisele ütlemas, et ma ei tule üldse eest. Vastasin: "Kohe!" ja läksin wc-st välja.

0 vastukaja: