teisipäev, august 27, 2024

Kiire liikumine

Lehitsesin ühte vana kladet. Selle alguses oli tühje lehti, aga mingist hetkest alates olid edasi kõik lehed täis kirjutatud. Näitasin, et me oleme siia vendadega erinevatel teemadel kirjutanud. Üks vend vastas, et kõigil teemadel. Minu meelest teemasid oli veel olemas.

*
Mind olid arvustajad lolliks kuulutanud, aga aeg-ajalt mul kuskil mõni kaastöö ilmus. Mõtlesin, et on kirjutatud, et Klaus on tark vend ja mina rumal vend, aga minul on trükipublikatsioone rohkem. Siis tuli meelde, et mõni arvustaja on olnud ka Klausi suhtes kriitiline.

*
Sõitsime maanteel. Ütlesin, et on võimalik hea enesetunne, hirm tuleb peale ainult siis, kui vaadata silmapiiri. Mõtlesin, et ainult silmapiir kihutab kiiresti. Siis mulle hakkas tunduma, et muud asjad ka. Paljudel inimestel oli nii tohutult kiire reaktsioon, et nad said sõidukeid juhtida. Ööbisime ühes majas. Hommikupoole ööd käis kolm inimest wc-s. Räägiti, kes mis kellaajal sinna minekuks vajadust tundis. Kustutasin laetulesid. Ma olin maganud varasematel öödel ühes kajutis ja viimastel öödel teises. Nüüd läksin uuesti varasemasse ruumi. Seal oli keegi minu voodi kasti lahti tõmmanud. Aga kui kontrollisin, kas midagi on ära varastatud, siis tundus, et ei olnud. Täielikku ülevaadet oli küll raske saada.

0 vastukaja: