esmaspäev, detsember 23, 2013

Kuninga võitja

Hakkasin lugema uuesti musketäride raamatut. Priit olevat neid sageli uuesti üle lugenud. Mina polnud üle ühe korra lugenud, aga mul oli selleks veel võimalus. Igal juhul lugemist alustada oli kohe väga meeldiv. Raamatus kaevasid musketärid Charles I tapalava alla käigu, et teda ära päästa. Aga kirjutati, et asi polnudki saladuses, vaid Prantsuse kuningale kanti sellest ette. Ta ei võtnud abinõusid tarvitusele, arvates vist, et hukkamine läheb nagunii korda. Tahtsin hakata Prantsuse kuningaga duelli pidama. Aga ütlesin, et kuningaga duelli pidada ei sobi, seetõttu pean sellega, kes duellil teda võitis. Alustasime koridoris duelli. Esimene torge läks mulle pihta. Et see koridor jäi ema ukse taha, siis kolisime teise. Nüüd sain mina vastasele pihta. Ma ei lugenud seda veel enda võiduks, vaid ütlesin, et hea küll, 1:1. Leppisime kokku, et teeme nüüd viimase torkeni. Viimase torke sai vastane mulle pihta ja ma olin kaotanud.

*
Olin mänginud Karbaga pika malepartii ja kaotanud. See oli mul tavaline, et avangut mängisin hästi, aga kuskil keskmängus asi pöördus. Ma polnud nähtavasti seda mängufaasi piisavalt õppinud. Keskmängu jõudes oli Karbal olnud kaks etturinõrkust, minul mitte ühtegi, ta ei oleks pidanud võitma. Hakkasin mängu analüüsima. Tahtsin Karbale öelda, et ta pole Rei käest isegi seda õppinud, et ma ei ole nõrk mängija. Läksin klassiruumi laetuld põlema panema. Panin malenupud lauale. Kell käis tundi. Ma ei teadnud, kas nüüd saab analüüsi jätkata. Ütlesin, et oleneb, kelle tund see on. Tundi andma tuli Kalme. Tema tunni ajal ei saanud. Hakkasin nuppe karpi tagasi panema. Aga selle tegemine võttis palju aega, ja kuigi õpetaja rääkis, kolisesid nupud nii kõvasti, et tema juttu ei olnud kuulda. Õpetaja hakkas kätte jagama 12. klassi tunnistusi, mis ei olnud veel keskkooli lõputunnistused. Mul ei olnud mõnes aines ühtegi hinnet, seetõttu ma ei teadnud, kas ma saan tunnistuse. Võisin saada tunnistuse, kus mõnes aines on aastahindeks kaks kirjutatud.

0 vastukaja: