kolmapäev, detsember 25, 2013

Suur mees

Mul toimus 40 protsenti suhtlusest ühe hästi suure kerega mehega. Algul ta oli minu peale vihane, aga siis õppis ennast valitsema. Ütlesin, et mulle tundub, et sellel mehel on rästikuhammustus. Lauri K. vastas, et ta on arst ja teab, et sellel mehel rästikuhammustust ei ole. Mees oli väga tähtis. Ta teatas, et vahetab valitsuses kolm ministrit välja. See ajas mind naerma, sest ta ei olnud veel peaminister. Minu ees istusid ajaloo õppejõud. Kuulsin, kui nad rääkisid, et ministrite vahetaja blameerib oma jutuga magistrante - naerda tohib, aga mitte südamest. Õppejõud tõusid püsti ja lahkusid. Nad nähtavasti arvasid, et asju tuleb enne uurida, kas naermine on põhjendatud.

*
Mulle oli lasteaiast kaasa antud kiri, lisaks oli mul kaks kirja samal teemal muudest kohtadest. Mõtlesin, et saadan need kirjad perekonna listi edasi, võibolla lastega peresid huvitab. Edasi mõtlesin, et saadan ainult lasteaiast antud kirja, ülejäänud kaks kustutan ära, sest need ei puuduta nende lapsi.

0 vastukaja: