neljapäev, märts 10, 2016

Aasia taim

Hakkasin sööma ühte Jaapanist toodud toitu. Hammustasin ka selle vilja vart. Natukese aja pärast soovitati mulle, et ma vart ei sööks, sest võibolla see on mürgine. Sest Hiinas on muld paksem kui Eestis ja seal saab taim mürkained kätte. Mul tuli hirm peale, aga vastasin, et Hiinas kasvab selliseid taimi ka, mis ei ole mürgised. Ma polnud ammu vaadanud vanu diapositiive ega teadnud, kuhu need on jäänud. Nüüd leidisin karbi diapositiive, kuigi need polnud lapsepõlve omad, vaid uuemad. Ütlesin, et neid võiks akna kõrvalt seinalt vaadata. Või parem teiselt seinalt, sest akna kõrval on liiga valge. Olin laua taga koos kahe väikse venna või vennapojaga. Nemad said oma asjad tehtud, aga minul oli raske kahele asjale korraga keskenduda. Ajaleht oli teinud küsitluse, et kes meie koolis õppinutest on kõige kuulsam. Üks küsitletu oli ise samas koolis õppinud ja vastas, et ta mäletab kõiki ja tunneb ka kõiki. Mõtlesin, kas ta saab ikka aru, et küsiti kogu kooli, mitte tema klassi kohta. Läksin ühte hämarasse ruumi. Mõtlesin, et võiks malenupud lauale panna, aga teised üldse ei teadnud, kuidas see mäng käib. Kõndisin vahepeal teise maja juurde. Hämara ruumiga maja suunas tagasi kõndides pidin minema üle autotee. Selle ääres ajas mitu tüdrukut korraga Ivoga juttu, kes oli vahepeal kohale jõudnud. Kui mina möödusin, ei tulnud minuga ükski kaasa. Mõtlesin, kuidas nüüd istekohti jagada, sest minu tänane istekoht on olnud varem ka Ivo koht. Istusin üksi hämaras ruumis arvuti taga. Mõtlesin, et keegi võib märkamatult selja tagant tulla ja näha, mis mul ekraanil on.

0 vastukaja: