teisipäev, mai 30, 2017

Eksamite raskus

Lähenesid keskkooli lõpueksamid. Mõtlesin, mis aineks esimesena õppida. Teisipäeval pidi vist olema vene keele eksam. Täna oli pühapäev. Mõtlesin, et õpin päev läbi vene keelt. Vahepeal olin mõelnud üheks teiseks eksamiks õppida, aga sellega oli vist rohkem aega. Kuna ma olin koolist puudunud, ei teadnud ma eksamite aegu. Võis juhtuda, et lasen mõne eksami mööda. Esimene kord keskkooli lõpetades olin päevad läbi õppinud, et saada eksamid viied, aga nüüd mõtlesin teha sama, et saada kolmed. Sel korral olid raskemad eksamid ja ainult eksamiteks õppimisest ei piisanud, oli tulnud terve aasta kaasa töötada. Aga seda ma ei saanud teha, sest ma ei näinud tahvlile. Oleksin saanud istuda esimesse pinki, aga siis oleks teised mind selja tagant näinud. Vahepeal ma olin vene keelest loobunud, aga nüüd olin ikkagi minemas selle eksamile. Võibolla polnud olukord siiski nii hull kui mulle tundus. Meil olid sellised õpetajad, kes poleks vist kellelegi kahte pannud. Ühel korral olin saksa keele eksamit teinud ja siis oli esitatud ainult kergeid pealiskaudseid küsimusi.

0 vastukaja: