pühapäev, mai 14, 2017

Kirjandilt reisile

Kirjutati kirjandit. Mina ei kirjutanud, vaid ootasin, millal võib mustandi asemel puhtandit kirjutama hakata. Ma olin nii andekas kirjutaja, et võisin mustandi vahele jätta. Kui ma oleks mustandi ka kirjutanud, siis oleks lõpptulemus siiski parem tulnud. Kui tund lõppes, tuli üks mees mulle võlga tagasi maksma. Mult oli raha laenanud ka teine mees, aga mõtlesin, et kui ta tagasi ei maksa, siis ma ise talt ei küsi, sest mul pole laenamisest nii selget mälestust. Praegu maksti mulle nii palju raha, et seda andis kokku pühkida. Minu kõrval istus üks koolipoiss. Pidin minema maaliini bussi peale. Alumisel korrusel oli bussijaam. Seal istus üks perekond, kes oli täna napilt autoavariist ja surma saamisest pääsenud. Nad rääkisid, et pärast nii jubedat sündmust ei taha reketite pikkust mõõtma hakatagi, sest see meenutab autode vahemaade mõõtmist. Mul oli kolm kotti. Jätsin kaks neist tooli peale ja kolmandaga, milles oli raha, läksin wc-d otsima. Ühe wc kohta vaatasin, et sinna ei saa minna, sest koridoris, milles oli selle uks, töötasid suured teekaevamise masinad. Suurest koridorist hargnes ka teine harukoridor, milles oli samuti wc uks. Selle taga seisid ainult arstid. Nad ütlesid, et wc-sid on rohkem, sellesse võib küll minna. Läksin otsima korrus kõrgemalt. Ma ei saanud enam ise aru, miks ma sellesse ei läinud, mille olin juba leidnud. Ülemisel korrusel oli saunakoridor. Vaatasin, et seal on ustel lambid märkidega, millest on raske aru saada. Tundus, et piltidel on kujutatud nii mehi kui ka naisi, mis pidi siis tähendama, et nendes wc-des võivad käia ükskõik kummad. Siis sain aru, et need lambid ei tähista wc-sid, vaid segasaunasid, sest piltidel olevad inimesed olid lõbusamates asendites.

0 vastukaja: