reede, mai 25, 2018

Raskemad küsimused

Hakkasime perega ühte sihtkohta minema. Kaotasin teised märkamatult silmist. Mõtlesin, et kui ma neid üles ei leia, siis ma ei tea ise, mis aadressil tuli minna, niiviisi pean sihtkohta jõudmata koju tagasi minema. Aga mulle tuli selle tänava nimi meelde, kuhu me minema pidime. Leidsin õige maja üles. Majas tuli kirjutada testi, et selgitada välja, kas vastaja on religioosne või mittereligioosne inimene. Küsimustele oli raske täpselt vastata. Mõtlesin, et saan valida vastusevariandid selle järgi, millist tulemust ma soovin.

*
Kirjutasin ülikooli jaoks testivastuseid. Kui lõpetasin, siis ütlesin teistele, et pooled küsimused olid Jaapani kohta, neile ma vastata ei osanud. Lisasin, et magistrieksamiks lugesin ühte raamatut Jaapanist, mul vedas, et eksamil seda ei küsitud. Üldist sisu ma oleksin osanud, aga nimed ei olnud meeles. Füüsika õpetaja kuulis minu juttu läbi ukse, siiapoole ust tulles ütles ta, et minu vastus ei olnud piisav. Läksime vaatama magistriõppesse sissesaanute nimekirja. Teised mäletasid, et ma olin rääkinud, et sain magistriõppesse sisse, aga ütlesid, et mind sissesaanute nimekirjas ei olegi. Vastasin, et nimekirjas on need, kes said esimest korda sisse. Mina sain esimest korda aastaid tagasi, nüüd taastasin magistrandi staatuse.

0 vastukaja: