esmaspäev, aprill 11, 2022

Enne tundi tahvli ees

Läksin kodu poole. Ma ei astunud samme, vaid ainult nõksutasin ennast, aga liikusin edasi. Mul ei puutunud jalad maapinda, vaid hõljusin hästi natuke maapinnast kõrgemal. Seda tähendasidki vist laulusõnad "Kätes rool, nii maanteel ma lendan". Varem olin ma olnud kõigist teistest jalakäijatest kiirem, aga täna ei jõudnud kuidagi ühest naisest ette. Vahepeal juba jõudsin, aga kodu lähedal nägin, et ta on jälle minust ees, ta oli keeranud minust erineva koha peal.

*
Kirjutasin ajalehele Euroopa Liidu teemal lugejakirja. Viimasel ajal olid kõik minu kirjad avaldatud, aga tänane tundus halvemini välja tulevat ja võibolla see oleks jäetud avaldamata. Kiri oli ka üsna lühike. Mõtlesin, kas ma ikka pidin selle kirja saatma, ema loeb seda lehte.

*
Oli algamas matemaatikatund klassis 306. Olin pannud oma koti tavalise koha peale uksepoolse rea eelviimasesse pinki. Mõtlesin, kas ma istun ikka veel Arieli kõrval, ta võib ju lüia. Aga selgus, et minu koti kõrval oli Eriku kott. Läksin tahvli juurde, kus Krister esitas mulle matemaatika kohta küsimuse. Varem oli ta minust paremini matemaatikat osanud, aga nüüd pidas minu oskusi suuremateks. Seletasin, et kui kirjutada arv koos tähega murrujoone kohale, siis on see sama hea, kui kirjutada sama arv murrujoone ette. Mõtlesin, kas see ikka on nii. Krister küsis, miks on tahvlile joonistatud pilt värviline. Seletasin, et see on kõik joonistatud üheainsa kriidiga, aga see kriit võtab erinevaid varjundeid. Varjundid ei pruugi alati vastata joonistatud objektidel looduses esinevatele värvidele. Istusin tunnis eelviimases pingis Sandri kõrval. Õpetaja Holts rääkis sellist juttu, et vahepeal panime pea laua peale ja naersime.

0 vastukaja: