teisipäev, aprill 26, 2022

Pöörded elus

Pille jagas maiustusi. Hennule ei jätkunud ja ta hakkas nutma. Mõtlesin, et annan lohutuseks enda maiustuse Hennule. Aga ma olin sellest juba osa ära söönud, parem oli uus osta. Läksin koos Hennuga poe suunas. Jõudsin pikalt ette. Jäin seisma ja hüüdsin Hennu, aga paistis, et ta ei kuule. Vene poisid kuulsid ja tundusid rääkivat omavahel, et paistab, et mul pole mobiiltelefoni, mulle saab kallale tulla. Kuna sellesse kohta Henn ei tulnud, siis läksin teda mujalt otsima. Aga oli karta, et Henn jääb omakorda mind kuskile pikalt ootama. Mul oli see esimene kord koos lapsega poes käia, mul ei olnud veel kogemusi.

*
Uurisin vanu ajalehti ühe ajaloolise isiku teemal. Ma ei teadnud, kui palju aastakäike on mul veel vaadata. See ajalooline isik oli teinud elus pöördeid. Kõigepealt ajas ta ühte poliitikat, siis sellele täpselt vastupidist, siis tegi veel ühe pöörde, mis ei olnud küll kannapööre, aga jälle uues suunas.

0 vastukaja: