teisipäev, aprill 05, 2022

Paberit pinginaabrile

Arturil olid sinised helendavad silmad. See tähendas, et tal pidid olema kontaktläätsed, sest varem olid tema silmad teist värvi. Kristeril olid nüüd rohelised silmad, mis tähendas, et tal pidid ka olema läätsed.

*
Istusin õpetaja Kasemaa tunnis. Ma ei konspekteerinud. Õpetaja ütles, et tuleb konspekteerida, sest selles aines tuleb kohustuslik lõpueksam. See oli mulle uudiseks, oleks võinud arvata, et tuleb arvestus. Mõtlesin, et hakkan siis kirjutama. Sander küsis mult paberit. Vaatasin, et kõik vihikud on paberi andmiseks liiga täis. Aga mul oli veel ruudulise paberiga kirjaplokk, millest välja tõmmatud lehtedele olin Helinale saadetavaid kirju kirjutanud. Selgus, et see plokk on ka liiga täis. Aga mul oli teine uuem plokk veel, seal pidi puhast paberit olema. Nägin, et selle teise ploki kaanele on kirjutatud mingi lause Sirly kohta, seetõttu keerasin ploki kiiresti lahti, et Sander seda lauset lugeda ei saaks. Samal põhjusel tõmbasin plokist esimese lehe välja. Selgus, et sellesse plokki on kirjutatud ka rohkem kui ma arvasin, kuigi puhast paberit siiski veel oli.

0 vastukaja: