kolmapäev, aprill 06, 2022

Vähemalt üks võit

Täna mängisin Vint.ee-s kõigepealt ühe vastasega kaks tavalise välkmale partiid. Ta võitis mõlemad, esimeses mängus said minu materjalikaotused alguse sidumise tõttu kvaliteedi äraandmisest, teises mängus olin lipulõppmängus ajapuuduses ja vastase ettur ähvardas lippu minna. Tahtsin seisu päästa tulede abil, aga panin lipu ette. Ma ei tahtnud mängupäeva ühegi punktita lõpetada, aga esialgu tegin vaheaja. Sõitsin kolm kilomeetrit trenažööriga ja läksin vaatama, kas pärast füüsilist treeningut on vorm parem. Esialgu tundsin ennast just unisemana. Aga nüüd oli Fischeri male huviliste arv kasvanud ja oli võimalik mängida seda mängu. Esimeses Fischeri male partiis sain veel kiirema kaotuse, olin avangus toimunud löömiste seeria järel vähemmaterjaliga ning alistusin kiiresti. Vastane kordusmängu ei soovinud, aga varsti saatis tõenäoliselt teine inimene mulle uue Fischeri male kutse, nii et sain mängida seda ka mustadega. Jõudsime vankrilõppmängu, kus mul oli ettureid ja aega rohkem, vastane alistus, kui ta ei saanud enam minu lippu minemist takistada. Tavaliselt ma olen nõus mängima sama vastasega mõlemate värvidega, aga täna ma seda viimasel korral ei teinud, sest vahepeal kutsuti sööma.

0 vastukaja: