pühapäev, aprill 03, 2022

Pikad partiid

Olin alustamas pikal maleturniiril partiid. Tegin juba käigu, aga selgus, et algseis ei ole traditsiooniline. Võtsin käigu tagasi ja ütlesin, et loodan, et vastane lubab käigu tagasi võtta, sest ma ei teadnud, et algseis on muudetud. Jäin mõtlema, kuidas sellises seisus mängida. Reeglid nägid ette, et mängu tuleb alustada hiljemalt poole tunni jooksul pärast vooru algust. Mul võttis esimese käigu mõtlemine kauem aega, aga lootsin, et mulle kaotust ei anta, sest ma siiski tegelesin mänguga. Selle malepartii osana tuli mängida ka arvutimängu.

*
Mängisin pikal maleturniiril. Vahepeal käisin laua juurest kaugemal, sama tegi minu vastane. Kui laua juurde tagasi jõudsin, ütlesin vastasele, et keegi on vahepeal laual olnud seisu muutnud. Ma täpselt ei mäletanud, milline seis pidi olema. Ütlesin, et ma panen vahepeal kella seisma, et õige seis protokolli järgi taastada.

0 vastukaja: