laupäev, oktoober 05, 2024

Maa- ja linnaloodus

Tahtsin minna läbi Peedu metsa jõe äärde. Seal oli tulnud seni mööduda kurjadest koertest, aga täna olid need koerad lisaks lahti. Läksin nende eest jõkke ja kõndisin mööda jõge edasi.

*
Olin mõelnud, et Pärmivabriku lähedal võib üks puu ära murduda. Täna see oligi murdunud ja langenud risti üle autotee. Põhjuseks võiski olla minu mõte, seda oli varemgi juhtunud. See oli suure autoliiklusega tänav, aga murdunud puu tõttu ei pääsenud autod enam läbi.

*
Eurolistis olin mina olnud vahepeal ainus kirjutaja, aga nüüd oli seal hakanud uuesti ka hulk muid inimesi kirjutama. Listi elus hoidmine tasus ennast ikka ära.

*
Ukraina president oli käinud rindel. Vist mitte ainult vaatamas, vaid ka tund aega tulistanud. Mina polnud veel rindel käinud ega ka mitte sõja eest põgenenud. Oli magamamineku kellaaeg. Kuulsin, kuidas teises toas ütles ema isale, et maal toimus võitlus ja üks inimene tapeti. Kes, seda ma ei kuulnud. Mõtlesin, et seda küsin alles hommikul. Niikaua sai mõelda erinevaid variante.

*
Oli olemas tähtpäev, mil naised kinkisid meestele lilli ja raamatuid. Eesmärk oli, et meestel parem tuju oleks.

0 vastukaja: