pühapäev, oktoober 06, 2024

Paberid tekstiga

Kippusin kahe maja vahele kinni jääma. Ema oli siit juba välja saanud. Ema oli öelnud, et mul on üks kirjatöö tegemata, aga mina mäletasin, et see on mul tehtud. Vahel võis küll valesti mäletada. Nüüd mulle tuli meelde, et kirjutasime sel teemal õpetaja käsul koolis veerandi viimases tunnis, aga ema ei ole seda kirjutist näinud, sest õpetaja ei ole seda tagasi andnud.

*
Avasin oma sahtli. Sahtlis olid Helina saadetud kirjad, aga avastasin, et osad ümbrikud on kortsus ja üks pooleks murtud. Ümbrikuid võis olla rikkunud mõni väike laps.

*
Õpetaja oli mulle ükskord kirjutanud vihikusse punase pastakaga: "Püüa paremini!" Nüüd mõtlesin, et ma oleks võinud kirjutada selle alla kolmandat värvi kirjutusvahendiga: "Püüa ise paremini!" Õpetaja arvas, et mu käekiri on halb, aga ma teadsin, et see on hea, seega oli õpetaja endale oma arvamuse lihtsalt sisendanud.

0 vastukaja: