teisipäev, oktoober 01, 2024

Valeandmed blogis

Mulle öeldi, et üks raamatupood lõpetas minu raamatu müügi. Kirjutasin seepeale blogis, et võibolla tõesti, aga ei tea, kas sellepärast, et raamat oli otsas, või sellepärast, et seda enam üldse ei ostetud ja taheti teistele raamatutele ruumi teha. Hommikul selgus, et vesi on kraanis siiski olemas, öösel oli öeldud, et seoses raamatu müügi lõpuga võttis raamatupood meilt vee ära. Võibolla oli täna hangitud poele müügiks uus raamatu eksemplar. Aga nüüd sain aru, et öösel räägitu pidi nali olema, sest raamatupood ei ole asutus, mis vett ära võtaks. Blogi lugejad võisid arvata, et ma ei saa üldse naljast aru, aga ma ei saanud sellepärast, et ma kirjutasin öösel.

*
Läksin teatrilavale esinema. Seisin lava vasakul küljel. Otse enne seda olin kirjutanud blogis, et kui mingi asi on halb, siis lähen vasakule küljele, aga kui hea, siis paremale küljele. Nüüd ei olnud tegemist halva asjaga, olin sellest külgede valiku põhimõttest juba loobunud, aga blogilugejad võisid sissekande põhjal arvata, et ma pean ka seda asja halvaks. Mõtlesin, et koolis õpetati, et eksamipilet tuleb võtta vasaku käega, olin sellest põhimõttest kinni pidanud, aga järgmine kord mõtlesin võtta parema käega, sest nüüd mulle tundus, et vasak käsi võib just õnnetust tuua. Eriti palju kordi polnudki olnud, kui laua pealt pilet võtta tuli, tavaliselt õppejõud ütles eksamiküsimuse.

0 vastukaja: