esmaspäev, september 30, 2024

Materjal kogumikule

Tõnu oli tahtnud hankida meile odavamat internetiühendust. Aga tulemus oli, et kolm pereliiget pidid arstiabi eest maksma hakkama. Mina ei pidanud, sest mina olin invaliid. Aga üks ümberkorraldus oli veel, et minu arvuti juhe oli mõlemast otsast välja tõmmatud. Pidin selle enne arvuti käivitamist sisse tagasi torkama.

*
Taheti avaldada ühte kogumikku. Kivisildnik vaatas range pilguga üle, kas minu luuletused selle jaoks sobivad. Mina teadsin, et Niklus on kunagi kirjutanud teemakohase kirja. Kui ma seda mainisin, vastati mulle, et see ununes. Aga seda kirja ei õnnestunud leida. Üks mees läks ühe maja keldrikorrusele ja teised järgnesid talle distantsi hoides. Mind hoiatati, et kui sellele mehele otsa vaadata, siis ta läheb raevu.

0 vastukaja: