laupäev, september 14, 2024

Laagri olud

Juhtisin autot. Jätsin auto seisma, sest vastu tuli teisi autosid. Ka nemad jäid seisma. Lõpuks taipasin, et ma olen vales suunavööndis. Teistele autodele ruumi tegemiseks läksin tee ääre poole, aga mitte õigesse suunavööndisse. Teised autod pääsesid liikuma. Politsei võis mulle trahvi teha, et ma nii noorelt roolis olen.

*
Meil oli uus päevarežiim. Me jõime vedelikku uneajaga läbisegi ja palju väiksemates kogustes kui varem. Võibolla sellest sellise režiimi korral piisas.

*
Olime laagris. Siin ei kuulnud enam hommikuti äratusvilet nagu varasematel aegadel, sest kõigil oli endal mobiiltelefonis äratuskell. Ilm oli jahe ja mõtlesin panna riideid selga juurde. Oli hommik, aga ma ei teadnud, kas hommikusöögi aeg on käes. Ma ei teadnud ka, kas täna on laagri viimane või eelviimane päev. Kirjutasin unenägusid üles. Kirjutasin neid ühe karbi kaanele. Pastakas lõpetas kirjutamise, sest kaas oli rasvaste kätega nii ära hõõrutud. Keerasin kaane ümber ja jätkasin kirjutamist kaane siseküljel, sinna pastakas kirjutas. Üks vana mees püüdis kõrvalt lugeda, mida ma kirjutan. Panin vahepeal osale tekstile käe ette.

0 vastukaja: