neljapäev, september 19, 2024

Muusika ja värvid

Vaatasin oma toas televiisorit. Kui olin natuke aega vaadanud, siis taipasin, et see on kunstiline film, mitte uudistesaade, sest televiisor on millegipärast kolmandal, mitte esimesel kanalil. Mõtlesin, et vahel tulebki kunstilisi filme vaadata. Olin nüüd kirjanike suvilas. Köögist tuli tuppa muusikavideo laulev naine. Laul oli nii ilus, et sundis ennast kuulama. Laul oli ilusam kui naise välimus, kuigi järele mõeldes olid mõlemad ilusad. Joonistasin sulepeaga. Sulepea tegi paberile suure tindipleki. Ütlesin, et ikka seda veel juhtub. Hakkasin plekile päikesekiiri joonistama. Kastsin sulepea otsa erinevate värvide sisse ja joonistasin nii värvilist pilti. Nooremana ma polnud selle võtte peale veel tulnud ja olin sulepea sisse pannud ainult sinist tinti. Kuigi mõnel harvemal korral olin sulepead vist juba siis värvide sisse kastnud.

0 vastukaja: