teisipäev, september 17, 2024

Eksamiküsimus

Lugesin magistrieksamiks valmistumiseks ja pärast seda läksin eksamile. Üks õppejõud nurises, et eksam on ainult formaalsus. Mulle anti ainult üks küsimus, see käis vanaaja olümpiamängude kohta. Mõtlesin, et sellel teemal ma oskan muidu kirjutada, aga ma pole kindel, mis aastal olümpiamängud algasid, samuti ei oska ma öelda, mis oli nende lõppemise aasta. Minu pinginaaber oli Sander, mõtlesin, et vaatan tema pealt. Siis mõtlesin, et maha ei tohi kirjutada. Panin ka oma paberid ära, et ma neilt maha ei kirjutaks. Selgus, et eksami teema on hoopis vanaaja olümpiamängud ja 18. sajand. Mõtlesin, et seda ma oskan, aga paremini oskaksin ma 17. sajandit.

*
Lastele ei meeldinud eriti endast fotosid avaldada, aga vahel nad seda siiski tegid. Fotodel olid nad koos inimestega, kellest ei olnud selge, kes need on.

0 vastukaja: