kolmapäev, september 18, 2024

Salakäikudes

Olin koolimaja kolmanda korruse koridoris ja hakkasin koju minema. Aga enne anti mulle arstitoru. Ma ei teadnud, mida sellega täpselt tegema peab. Torust tilkus vedelikku välja. Panin toru vastu käeveeni, et võtta verd ja mõõta vererõhku. Rõhunäitaja oli normaalne. Läksin samal korrusel klassiruumi, kus asus arst. Ta ütles, et minu vastuvõtu aeg pidi tulema mitme päeva pärast. Vastasin, et kuna torust tilkus vedelikku välja, tulin varem. Ütlesin, et mul oli rõhunäitaja normaalne, aga ilma tilkumiseta võibolla poleks olnud. Ühel mehel, kes praegu sama meetodiga vererõhku mõõtis, tuli see väga madal.

*
Tegelesin enda varjamisega. Imestasin, et igal pool on nii paksud seinad, et salakäigud nende sisse ära mahuvad. Aga oli oht, et meid avastatakse, sest osad metsavennad suhtlesid aktiivselt välismaailmaga. Meid hakati jälitama. Põgenesin naiste sauna. Sinna ei hakanud otsijad järele tulema, vaid küsisid ainult läbi ukse, ega seal kedagi ei ole. Naised vastasid, et ei ole.

0 vastukaja: