teisipäev, september 10, 2024

Täiendustega kordustrükk

Minu raamatust "Viimsed päevad" ilmus kordustrükk. Algul arvasin, et see on üleni minu raamat, aga leidsin selle lõpust järjest uusi teiste kirjutatud tekste. Mõni tekst oli poliitiline ja mõni mitte. Lõpuks selgus, et minu kirjutatud osa on alla 50 protsendi. Mõtlesin, et ja mina panin selle veel koduleheküljele kirja enda raamatuna. Siis mulle tuli meelde, et ma ei pannud, olin kirjutanud, et minu tekst ühe pealkirjaga ilmus kogumikus teise pealkirjaga. Kumbki pealkiri polnud enam "Viimsed päevad". Teises trükis ma kirjutasin pikemalt. Esimeses trükis oli kirja pandud, mis juhtus ja milliseid hallutsinatsioone ma kuulsin, teises trükis ka see, mida ma mõtlesin. Hoidsin raamatut käes ja ütlesin, et see on kuidagi märjaks saanud. Raun võttis selle enda kätte ja ütles, et need on autori pisarad. Siis ta parandas, et nii märg ei saa raamat olla, see on optiline pete.

0 vastukaja: