reede, september 06, 2024

Kotid

Üks naine, keda ma olin vist siinkandis varem ka näinud, kõndis meie õuel koos mehega, kes tundus olevat üks ajalehtedest tuttav isik. Nad olid vist hiljuti abiellunud. Mees leidis maast ühe koti ja võttis selle kaasa, nüüd tal oli koos enda kotiga kaks kotti. Läksin seda tuppa ütlema, jättes samal ajal oma koti trepikoja ukse juurde. Aga ühed inimesed tulid mulle trepil vastu ja võisid mu koti endale võtta. Seetõttu tahtsin ruttu oma koti juurde tagasi pääseda. Toas ma ei näinudki kedagi, koti juurde tagasi jõudmiseks ütlesin öelda olevat lauset poolikuna, aga mitu korda.

*
Viimistlesin oma magistritööd. Nüüd oskasin sügavamalt mõelda, seetõttu oli mul palju ümber teha. Magistritöö kaitsmise tähtaeg oli olnud võibolla mitu aastat tagasi. Ütlesin, et kirjutan töö valmis, isegi kui seda kaitsmisele ei lubata.

0 vastukaja: