pühapäev, september 15, 2024

Arvutis ja koolis

Arutasin Helinaga kirja teel koos rattamatkale minemist. Küsimus oli, kas laenutada selle jaoks üks või kaks ratast. Leppisime küll mineku kokku, aga ma teadsin, et tüdrukud jätavad vahel lubadusi täitmata. Helina võis algul anda lubaduse tulla ausalt, aga pärast võis tal tuju halvaks minna ja ta võis sellepärast ümber mõelda. Minu postkastis pandi kirjadele hindeid ja mulle see ei meeldinud.

*
Istusin koolitunnis. Õpetaja rääkis kirjalikest töödest, mille me eelmises tunnis kirjutasime. Ta ütles, et kirjutati Fischerist ja veel ühel kõrvalteemal. Mõtlesin, kas siis Fischerist kirjutas kaks inimest. Ma olin ka Fischerist kirjutanud, aga nii lühidalt, et mind vist õpetaja ei mõelnud. Sellel teisel teemal olin küll pikemalt kirjutanud. Mõtlesin, et õpetaja väga ei pahandanud, siis sain vist positiivse hinde. Ma olin neljadega rahul, neli viis edasi. Nooremana oli mulle piisanud ka kolmest, aga enam ma neid ei tahtnud.

0 vastukaja: