pühapäev, september 22, 2024

Olin juhendaja

Minu juurde saabus üliõpilane, kelle magistritööd ma pidin juhendama. Ütlesin talle, et ma olen nõus juhendama, aga ma teen seda tööd vastumeelselt. Üliõpilane küsis, kui pikk magistriõppes õppeaeg on. Vastasin, et on kaks kursust, lisaks saab võtta kaks korda aastase pikenduse. Mina kirjutasin magistritööd viis aastat, aga nüüd vist üle nelja ei anta.

*
Mängisin malet. Valge ründas kuningatiival. Musta poliitikute nõupidamisel öeldi, et ärme lõhume oma kuningaseisu ära, siis ei saa valge võita. Keskliinidel seisis rasked vigurid vastamisi. Mõned neist vahetasid liine. Valgel oli ühel liinil kolm vankrit. Läks vahetusteks. Mõlemal poolel kujunes välja patiseis, võita ei saanud ei mustadega mängiv Eesti ega valgetega mängiv Venemaa. Siis kuulutasid Venemaale sõja ka Soome, Rootsi ja Taani. Nad blokeerisid Venemaa asukoha Põhja-Eesti ranniku. Kirjutati, et vaenlase tagalas tegutsevad meie ajakirjanikud spioonidena. Protestiti, et seda ei oleks pidanud välja lobisema. Mul tuli mõte, et võibolla ma saan võita, kui hõivan vaba a-liini.

0 vastukaja: