kolmapäev, september 04, 2024

Postituste populaarsus

Ema ütles, et ma mürgitasin tee ära. Küsisin, mille ma ära mürgitasin. Olin pannud teekannu kaane klaasi peale ja valanud kaane peale vett, aga kaas oli kokku liimitud. Ütlesin, et viskame siis selle tee minema. Kuigi ema oli ise mürgitamisest rääkinud, hakkas ta seda teed koos isaga jooma.

*
Olin teinud feisbukis postituste seeria ning ei olnud saanud selle eest ühtegi laiki. Nüüd nägin, et üks võõras inimene on minu postitused kopeerinud. Mõtlesin, et laigin neid siis ise kopeeritud kujul, kuigi kopeerimist oleks võinud pidada ka varguseks. Vaatasin hämaralt kõrvallehelt neid koopiaid läbi. Neist ei olnud ka kõik laike saanud, aga üks oli saanud kolmekohalise arvu laike. Märkasin nüüd, et ka feisbuki postituste all on loendurid, mis näitavad, mitu inimest on neid postitusi näinud. Kuigi sellel postitusel oli kolmekohaline arv laike, oli selle nägijate arv neljakohaline.

0 vastukaja: