pühapäev, jaanuar 22, 2006

List. Uusaeg.

Nägin unes, et Pille hakkas endale uut arvutit ostma. Küsisin, mis tema eelmisest arvutist saab. Vastati, et ta paneb selle nurka maha. Vaatasin kodu ümbruses kasvavaid puid ja mõtlesin, kui tähtsad need mulle on. Vahepeal nägin puid mitmekordselt. Tahtsin saata poeesia listi küsimust, kas kellelgi on saata ilusaid talveluuletusi. Panin selleks listi plekk-karbid üksteise sisse, et nende keskele asetada oma listi mõeldud kiri. Elaan andis mõista, et ta ei taha, et ma listi kirjutaks ja et ta vihkab mind. Pille ka ei tahtnud, et ma listi kirjutaks. Sõimasin teda selle eest internatsionalistiks.

Mul oli jäänud tegemata uusaja eksam. Mõtlesin selleks vana konspekti järgi õppima hakata. Kuna mul ei olnud midagi muud teha, siis kavatsesin õppida kaks nädalat. Enne mõtlesin küsida õppejõult, kas võib eksami vana programmi järgi teha või peab tegema uue järgi. Olin valmis uuesti uusaja loengutes käima hakkama. Esmaspäeviti pidi olema veel nende juurde kuuluv uusaja võimlemine. Täna oligi esmaspäev, aga ma ei teadnud, kas need hakkavad juba täna pihta, sest ühtegi loengut ei olnud veel olnud. Ähvardas selguda, et loenguid peetakse vene keeles. Sel juhul kavatsesin õppejõule öelda, et see, et ta peab loenguid võõrkeeles, näitab, et ta ei oska neid eesti keeles pidada. Ma ei hakka võõrkeelsetes loengutes käima, sest mulle pole sellist haridust vaja.

0 vastukaja: